Mijn reis: vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Tara van Beek - WaarBenJij.nu Mijn reis: vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Tara van Beek - WaarBenJij.nu

Mijn reis: vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Vanaf 18 oktober zal ik zes weken vrijwilligerswerk gaan doen in Durban, Zuid-Afrika.
Ik zal gaan werken op een project voor kinderen die misbruikt zijn; Bobbi Bear. Helaas komt dit veel voor. Bobbi Bear vangt de kinderen op en staat ze bij in het verwerkingsproces en tijdens de rechtzaak. Ik verwacht dat dit een hoop indrukwekkende ervaringen gaat opleveren en hoop mijn steentje bij te kunnen dragen.
Naast het doen van vrijwilligerswerk staan ook de nodige trips gepland om zoveel mogelijk van het land te zien.

Recente Reisverslagen:

27 November 2015

Mijn laatste blog uit Zuid-Afrika

17 November 2015

Een unieke ervaring!

09 November 2015

De verloren blog...

04 November 2015

De 'K' van Kaapstad en Kerstboom

28 Oktober 2015

De eerste werkdagen
Tara

Actief sinds 18 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3948

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2015 - 28 November 2015

Mijn reis: vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: